vineri, 30 aprilie 2010

Bogdan si remus. verde si albastru. confuzii. mihnea e ratat zice k aia de dincolo sunt drogati toti. remus citeste ce scriu :))
mihnea e interesat de ce scriu. dar nu vede =)))
well.. mihnea sa prins k lam facut ratat si sa dus la drogatii de dincolo
am scris tamepnii.
tai tot
E libertate. Zburam in diferite parti ciudate ale lumii. rmeus si bogdan au dato pe violenta :|
eu sunt pasnica. imi place :x
bogdan a pierdut g-urile
ma tripeaza ceva. remus si bogdan cauta iarba stiu eu sigur.
toti sunt ciudati. nu inteleg nimic :|
inamicii invadeaza :-sssss

Un comentariu:

  1. gura matii de fosta drogata:)))
    'te.am sunat sa iti zic caaa..hihihihiih..ca bogdan si cu remus se alearga!..nu nu asta..ca mi.e dor de tine..sii..hihihihihihi...e naspa aici fara tine si astia sunt toti drogati..'

    RăspundețiȘtergere