joi, 29 aprilie 2010

O zi de joi :d

Dimineata.. foarte tare :x prima persoana pe care am vazut.o la o ora de genu 8, a fost iubb` :x :-"
Pranzu`.. drum spre scoala
Dupa.amiaza.. scoala
Seara.. plictiseala
Doar pisoiu meu ma mai face sa zambesc uneori :x
Bine.. si olga :d
Am paru violet :|
Si e extrem de enervant ca nu e nuanta de violet pe care o vroiam x( e mult prea inchis !
Si partea cea mai trista e caaa.. mi.a aparut un herpes chestie care ma va tine probabil departe de lumeeee~x(
Mda.. imi iubesc pisoiu. Si asta e cel mai ciudat post. Da sunt cam trista in seara asta .. ca sa nu zic recalcitranta si nervoasa.. :">
Vreau.. ehh.. stiu ce vreau :))
Poate ceva ENERGIZANT :))
Imi vreau pisoiu btw. :d
Iar mi.e somn la o ora dasta :| uoff..
Am pofte :d Ciocolata alba:d
=p~~~~~~~~
De ce nu sunt stele pe cer in seara asta? :-? nu pot gasi explicatia logica :(

Cred ca o sa ma duc in pat, sa imi iau ursuletzu in brate si sa incerc sa dorm..
Nu de alta, da am o presimtire ca e mai bine sa ma opresc aici in seara asta pentru ca voi incepe sa delirez :))
Nb :*

Un comentariu: