miercuri, 21 aprilie 2010

Mornin` ...

Aceasta este una din diminetile in care am fost trezita de razele soarelui. M.am trezit cu un anumit dor de el.. Am citit mesajul pe care mi l.a trimis dimineata si am zambit cu o oarecare teama. Cum de mereu ii simt lipsa? Ieri nu l.am vazut si am senzatia k imi lipseste enorm.. Sunt dependenta de el mai mult decat de tigari cu toate ca fumez de patru ani.. Il iubesc:x
Ies in balcon si zambesc. Razele soarelui se incapataneaza sa traverseze printre frunzele copacilor dand o paleta de culori superba, verdele fiind dominant.:x
Dupa o zi urata ca ieri se pare ca astazi va fi frumos afara. Imi caut haine si ma uit dupa o tigara. Beau din cafeaua inca calda pe care a facut.o tata mai devreme si pe urma stau putin in pat.
In minte imi vin niste amintiri superbe si o lacrima mi se prelinge usor pe obraz.. Parca as da aproape orice pentru cateva zile de stat cu niste persoane speciale pe care le vad mult prea rar.. Ma strapunge o usoara nostalgie si incerc sa realizez ca in curand voi reusi sa ii vad.. Cu greu imi revin intr.un final si ma gandesc la programul meu de astazi.. Trist.. scoala pana la 7.. :( Probabil ca ma voi intalni cu broth (aman2 defapt:) ) si cam atat.
Mai privesc inca o data pe geam de data aceasta provocandu.mi un zambet larg. Ma inunda o nerabdare apriga.. Trebuie sa imi vad pisoiuuul !. :d :x :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu