marți, 20 aprilie 2010

A ramas doar scrumul..

O parte din naivitatea mea a ars usor in arsita fierbinte (stiu ca este pleonasm dar doresc sa subliniez intensitatea acelor cuvinte) a unei nopti blestemate. Marturisesc ca fiecare cuvant a patruns in mine propulsand o ura nebanuita de fortele mele si intensitatea sentimentelor negative pe care le pot purta unei persoane.
Este extrem de bizar ca o singura persoana.. poate avea atatea fetze prelucrate precum piesele unui lego.
Am primit o lectie importanta in doar cateva minute. Oamenii sunt cele mai complexe fiinte si am realizat ca nu ajungi sa cunosti pe de.a intregul o persoana probabil niciodata.
Personal, blestem ziua in care am cunoscut acel om cu adevarat purtator de rautate umana, lipsit de scrupule.. Acea persoana care a cauzat atata rau in timp ce eu credeam ca aducea decat bine..
Nu imi vine sa cred puterea unui om de a manipula un altul, dupa bunul plac si nu pot percepe cum isi poate croi cineva o masca atat de credibila cand in spatele ei se afla chipul unui demon.
Acum pana si intruchiparea acestuia mi se pare ciudata.. ca a unui tip care nu imi inspira incredere. Un bun prieten a avut dreptate si m.a avertizat din timp. Dar eu prin curiozitatea si impulsivitatea mea am mers mai departe si am simtit pe propria piele cum este sa iti vorbeasca o javra care tocmai a renuntat la masca de om.
Intr.un fel ma simt mai bine ca lucrurile s.au intamplat asa. Eu sunt ferm convinsa de felul de a fi al acestei persoane si ma simt fericita ca m.am indepartat definitiv si irevocabil de ea.
Iar lectia pe care mi.am primit.o o pretuiesc cu toata fiinta mea vie.
Chiar daca din naivitatea mea, a ramas doar scrumul ... Ma declar o persoana fericita si sper sa nu mai dau de astfel de persoane sau sa stiu cum sa le ocolesc pentru ca momentat respectivul imi provoaca greatza dandu.mi impresia de a fi un nimic existent, lucruri care nu se bat cap in cap, insa nu ma voi complica vreodata de a afla amanuntele acestei sintagme ..

Un comentariu: