marți, 20 aprilie 2010

Reasons for Love.







Te iubesc:
1.pt k esti absolut adorabil cand zambesti si faci gropitzele alea 2.pt k iti ador culoarea ochilor intr.un mod excesiv si obsedant 3.pt k ador cand imi repeti tot timpul k ma iubesti 4.pt k m.ai ajutat mereu cand am avut nevoie chear si dinainte sa fim impreuna 5.pt k ma accepti asa cum sunt eu.. uneori geloasa, alteori posesiva 6.pt k te amuza cand fac misto si snt nervoasa pe alea 2 :)) 7.pt k ma simt cea mai implinita pers cand ma ti in brate 8.pt k ador sa petrec ore in sir cu tine 9.pt k imi place sa vbim mult la telefon chear si atunci cand nu zic nimic snt fericita cnd te aud k respiri 10.pt k iubesc felu in care iti bate inima in anumite momente 11.pt k ai fost primu 12.pt k ma faci sa ma zambesc si in cele mai grele momente 13.pt k desi urasti zapada m.ai lasat sa te tavalesc prin ea 14.pt k ai o minte diabolic de perversa 15.pt k iti iubesc buzele si nu m.as satura de ele 16.pt k gandim lafel de cele mai multe ori 17.pt k nu esti asa cum te vad restul, tu esti special 18.pt k mi.ai suportat atatea 19.pt k ma iubesti si o arati indiferent pe persoanele din jur 20.pt k avem de recuperat o vara 21.pt k am stat cateva minute in sir sarutandu.ne in ploaie torentiala si mihnea ne facea poze 22.pt k vreau mereu cat mai multe poze cu tine 23.pt k ma cunosti foarte bine si iti poti da seama de starea mea chear si cand vorbim pe mess 24.pt k ma accepti asa cum sunt si nu imi reprosezi chestii niciodata 25.pt k imi intelegi gelozia mea pe pernele tale din camera 26.pt k ai pe desktop o poza cu noi:x 27.pt k nu te feresti de mine 28.pt k mi.ai aratat ca tu esti o pers sensibila desi nimeni nu ar crede 29.pt k ai fantezii cu sexu in apa 30.pt k mi.ai promis k o sa ma inveti sa innot 31.pt k mi.ai zis de atatea ori k snt acel 'tot' 32.pt k atunci cand ne despartisem mi.ai zis k ink crezi k sunt cea mai tare tipa 33.pt k tu nu ma intelegi mereu. dar ma faci sa gasesc sens in tot ceea ce fac 34.pt k imi place cand ma ti de mana sau cand ma pupi pe frunte 35.pt k imi cunosti gusturile si profiti de asta 36.pt k stiu k ai face orice k sa ma vezi zambind 37.pt k mereu te gandesti la binele meu 38.pt k iti pasa mai mult de mine decat de tine 39.pt k gasesti cele mai frumoase motive cand imi spui ca ma iubesti 40.pt k esti inteligent:x 41.pt k esti cret 42.pt k ai cur sexi 43.pt k 'duci' mult 44.pt k cele mai frumoase amintiri le am cu tine 45.pt k ai sprancene perfecte 46.pt k sti sa te comporti in orice situatie 47.pt k ai mult tupeu si asta imi place 48.pt k iti place sa ma contrazici mereu 49.pt k esti nebun si faci chestii tampite uneori 50.pt k ai mereu timp pentru mine 51.pt k iti place melodia 'wherever you go' 52.pt k in fiecare seara cand dorm acasa tin in brate ursuletu de la tine 53.pt k iti simt mereu lipsa 54.pt k pana si in momentele cand esti langa mine simt k te vreau mai mult 55.pt k nu te.ai saturat de mine 56.pt k poti trece peste toate tampeniile pe care ti le.am facut pana acum 57.pt k sti cum sa te porti cu o fata 58.pt k sti sa iubesti cu adevarat 59.pt k m.ai scos din cea mai urata perioada a mea cea de dinainte sa fiu cu tine 60.pt k pe 2 aprilie 2009 datorita tie am inceput sa invat incet incet cum e sa iubesti 61.pt k nici unu din noi nu rezsta sa nu ne vedem sau sa nu vorbim la telefon 62.pt k de multe ori ti.ai calcat pe orgoliu si ai cedat primul chear daca a fost vina mea 63.pt k imi place stilul tau si felul tau de a fi 64.pt k erai langa mine cand am tras primu fum dintr.un cui 65.pt k langa tine ma simt linistita 66.pt k datorita tie am invatat ca orice este permis atata timp cat este din iubire 67.pt k esti prima persoana la care ma gandesc cand ma trezesc 68.pt k iti place cafeaua tare 69.pt k tie ti se pare k sunt adorabila cand sunt nervoasa 70.pt k avem fooarte multe chestii in comun dar in acelasi timp suntem complet diferiti 71.pt k dai sens vietii mele de cele mai multe ori 72.pt k nu pot sa imi imaginez cum ar fi sa nu imi zici cand ma culc 'nb, vise placfute:*' 73.pt k si tu ca si mine simti ca ma iubesti din ce in ce mai mult 74.pt k dupa o zi de stat cu mine seara ti se face un dor imens de mine 75.pt k mi.ai dat anumite lectii de viata desi nici tu nu sti asta 76.pt k m.ai invatat ca atunci cand iubesti,ierti 77.pt k esti persoana care m.a facut sa cred in lucrurile simple cum ar fi o imbratisare 78.pt k ai avut fooarte multa rabdare cu mine atunci cand inca eram virgina 79.pt k ai stiut mereu cum sa imi schimbi starea in bine 80.pt k ai momente cand nu iti poti lua ochii de pe mine 81.pt k iti place sa adormi cu mine in brate 82.pt k mereu cand esti in patul tau si te uiti pe tavan iti amintesti de mine 83.pt k imi place cand esti nervos, si stiu k sunt momente cand doar eu te pot calma 84.pt k imi zici mult prea des k sunt perfecta si desi am incercat sa te conving ca asa ceva nu exista nu am reusit 85.pt k ma faci mereu sa vad cand gresesc desi nu iti arat tie asta 86.pt k niciunu din noi nu credea k vom tine atat de mult unul la celalalt 87.pt k nu iti place cand sunt plecata din bucuresti 88.pt k iti faci griji pt mine cand nu sunt langa tine 89.pt k ai o incredere uimitoare in mine (si iti multumesc pt asta) 90.pt k ai glumitele tale care ma fac sa rad desi nu vreau 91.pt k te uiti ciudat la mine cand rad degeaba si porma incepi si tu 92.pt k oricat de mult incerci sa te abtii cand te rog sa faci gropitze nu reusesti 93.pt k te oftici sa stii ca eu te iubesc mai mult:-" 94.pt k ai anumite momente cand nu vrei sa fi tu ala care inchide telefonu si ne certam pe tema asta 95.pt k si tu esti dependent de mine 96.pt k desi mai faci tampenii iti dai seama mereu a 2a zi si iti ceri scuze si imi zici ca ma iubesti 97.pt k esti foarte sexi cand imi dai webu` 98.pt k imi place cand ma alinti si cand torci ca un pisoi 99.pt k ai chiulit de multe ori k sa vi dimineata la mine 100.pt k imi pot da seama cand minti si in ultima vreme nu am observat nimic de genu:x 101.pt k avem un an de cand suntem impreuna si pot sa iti multumesc ca existi si ca esti al meu:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu