sâmbătă, 29 mai 2010

E mai speciala ea de fel :x

Iubesc tot ce de ea este legat. Exact. Chiar la ea ma refereaaam. Olga mea:x
Pai.. as putea spune mii de motive pentru care o iubesc. Dar lucrurile importante consider ca trebuiesc pastrate decat intre noi. Pentru ca acesta si este farmecul lor.
Ne cunoastem de 9 ani. La inceput nu prea aveam tangente. Chiar deloc :)) Ulterior, acum 3 ani mai exact a inceput toata aceasta nebunie. Pai, din clasa a7a am devenit extrem de bune prietene. Eram trei defapt. Eu, Olga si Ioana. Eram fetitele PowerPuff. :x Si eram al naibii de fericite. Ele mi.au fost alaturi inca de pe atunci. M.au sprijinit mereu cand eram intr.o cadere continua ele ma sustineau prin cuvinte de incurajare si prin sentimente sincere de prietenie. Prin mai 2008 a intervenit o intamplare pe care Ioana a intors.o dupa bunul ei plac in defavoarea mea. Ce.i drept nu a fost vina ei, ea intelesese totul cum avusese chef. Olga i sa alaturat. A urmat o vara in care eu mi.am vazut de drumul meu si ele de al lor. In septembrie am simtit un aer rece din partea celor doua. M.am reapropiat de olga deoarece ea a inceput sa ma redescopere asa cum sunt eu si sa isi dea seama ca totul a fost e eroare. Si si.a cerut scuze. Am inceput sa redevenim ce am fost odata. Ioana.. prefer sa nu.mi amintesc pt k imi voi strica seara dk imi voi aminti comportamentul ei pueril si exagerat. :| Sa revenim la iubirea mea:X De atunci a inceput incet incet sa devina cea mai buna prt a mea. In mom in care a realizat si Ioana am redevenit toate trei.. ma rog mai mult sau mai putin. Momentan suntem doar doua. Dar simt ca nu mai am nevoie de nimic. Prietenii mei sunt putini insa esentiali in viata mea:x Te ador muniecca! :x
Si iti multumesc ca imi esti alaturi in fiecare moment . Prietenia noastra ar fi un model de urmat pt multi altii. :x Te iubeeesc buaaaaa! :x

2 comentarii:

  1. "Ioana a intors.o dupa bunul ei plac in defavoarea mea. Ce.i drept nu a fost vina ei, ea intelesese totul cum avusese chef."

    stii ca nu a fost dupa bunul meu plac si cum am avu chef.. :p
    cine se victimizeaza acum? :-"
    trebuia sa zic asta.exact ca tine nici eu nu ma pot abtine
    da exact face parte din trecut faza asta
    si baaa nu mi-ai raspuns la intrebare
    maine la 6 jumate vii cu noi la alergat?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai cum sa nu o iubesti maaaaaaa?:x e IMPOSIBIL <3

    RăspundețiȘtergere