luni, 13 septembrie 2010

Ai tu idee?

Am crezut in prea multe promisiuni sperand ca intr.o buna zi vor deveni realitate.
M.am zbatut peste masura pentru a te ajuta sa redevi tu, cel pe care il cunosteam atat de bine. Acum, sunt convinsa sa totul s.a schimbat, pot vedea asta doar in privirea ta. Mi.a fost foarte greu asta o stii si tu. Am varsat multe lacrimi, am facut noptile zile gandindu.ma doar la tine, la tot ceea ce faci tu, la modul in care te afecteaza, modul in care 'ne' afecteaza. Inca doare sa imi amintesc. Si asta pentru ca ceea ce ne leaga, este o legatura foarte puternica. Si tu sti asta foarte bine. Ma cunosti, deci tu esti singurul care poate intelege tot ce scriu aici. Pot sa zic, cu inima impacata ca te iubesc, si ca am incercat orice era posibil ca lucrurile sa se schimbe. Asa a fost sa fie, insa iti pot garanta ca nu o sa mai gasesti una ca mine. De.a lungul timpului stiu ca ti.ai dat si tu seama de asta. Vezi tu beibb, eu chiar cred ca ceea ce a existat intre noi a fost ceva special. Pe mine m.a marcat tot, pentru ca o fata nu uita niciodata primul baiat din viata ei. Sti.. inca as fi in stare sa iti iert multe, dar iti garantez ca fiecare gest de.al tau se resimte asupra mea ca un glont in inima. Esti raul meu necesar, in lumea mea de copil mic si masochist. Ai tu idee cum se simte asa ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu