luni, 13 septembrie 2010

Nasol moment.:> M.am reintors. read it, bitch >:)

M.am reintors..
Dupa o pauza de cateva luni, am decis sa imi reexpun gandurile care ma apasa.
Am avut o vara geniala, la modu ca mai bine de atat da se putea, dar nu imi doream:x Am tinut-o lant in distractii, petreceri, nebunii, betii si toate cele. Am profitat de fiecare moment. Dar toate lucrurile bune au si anumite parti proaste. Pentru ca asa se intampla mereu, si acum nu s.a produs nici.o abatere de la regula. Am neglijat ce nu era de neglijat.
Iar acum.. sufar. De ce? Poate pentru ca iubesc. Si sunt dezamagita de tot ceea ce aflu. Ma doare sa stiu ca toti sunt la fel. Ma doare sa stiu ca ma minte. Ma doare sa stiu tot ce stiu. Uneori mi.as fi dorit sa nu aflu lucruri atat de repede. Il iubesc. Asta e motivul principal. Sunt posesiva, geloasa. Da recunosc! Dar am motive.. E greu sa sti ca persoana cu care esti de un an jumate te prosteste in fata. Te minte frumos. Si e al dracu de enervant sa sti ca te lasi prostita.
Stiu draga mea ca probabil din momentul in care vei citi, te vei simti.
Mesaj pentru TINE javra:* :
'Ma irita tarfele care nu inteleg ca ce e al meu e pus de o partee. :-J
Tocmai de aceea iti dau replica adunandu.mi un zambet din toata durerea mea: Din respect, ma pis tine!;) '

O fi stat si cu tine. Stiu c`a ars.o cu altele. Dar el are o iubita, si pentru el iubita lui, e cea mai importanta! ;;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu