sâmbătă, 29 mai 2010

:|

si simt cum ma agita si ma face sa zbor
si caut sa ma feresc dar sunt inecata in amor
si cu toate astea imi lipseste tipul dulce si fermecator
cu toate ca langa mine am ce mi.as putea dori, un inger pazitor.
as face multe dar nu pot realiza nimic
si ma satisface decat gandul ca si el e dornic .
dornic de un nou inceput, de o noua iubire
insa se fereste sa mai sufere in parfum de dezamagire.
imi doresc sa am mai mult decat imi este permis
dar eu nu ma limitez precum altii, la un simplu vis
voi continua sa sper si voi incerca
deoarece stiu ca in timp el nu ma va uita.
sunt prinsa intr.o avalansa de confuzii si ceata
si simt cum fiecare geana mi se ridica catre un fir de sparenta.
si ma indepartez usor in lumea mea umpluta de fericire absoluta
si stiu ca fericirea o dobandesti cu greu insa, voi vorbi prin lumea asta muta.
voi reusi sa imi implinesc fiecare vis fara compromis
caci nu.i voi permite timpului sa ma poarte in abis.
iubirea mea suprema va dainui in acel loc sfant pe care il iubesc.
zambiti dragii mei iubiti, credeti fiecare cuvant pe care il rostesc.
am alaturi o persoana speciala careia ii multumesc ca mi.a dat curaj sa razbesc
dar nu voi uita ca inima mea ma duce departe. si nu ar trebui sa indraznesc
insa o fac. si ma gandesc la el.cel care ma facut sa insel fara vointa mea
si cu toate asta m.a facut sa nu simt nici un regret pentru consecintele ce vor urma.
ma las purtata de un foc care ma arde placut si simt prin fiecare minut.. un dor imens.
si stiu ca intr.o zi voi putea privi spre cer si voi rosti ca am mai mult decat altii.
si voi sti in acel moment ca te poti lupta cu morile de vant. ca poti invinge. si nu.s cuvinte fara sens.
eu am invatat sa iubesc. dar ce sa fac cand pasiunea mea ma poarta in mod nefiresc
departe de orice ratiune. si voi simti cum ating o stea, si o voi saruta in adancul noptii tarzi.

Un comentariu: