marți, 27 aprilie 2010

Dadada:x

Nu pot sa cred ca imi este deja somn .. Insa vreau sa scriu unpic inainte sa adorm..
Am ramas uimita de puterea timpului asupra oamenilor din jur. Si sincer.. eu sunt fericita. Simt ca am tot ce imi doresc, simt ca am motive pentru a ma bucura, simt ca nimic nu ma mai poate intrista acum. Tot ceea ce m.a ars pe dinauntru atata timp, s.a stins definitiv. Toata ura mea a devenit un simplu dezinteres total deoarece sunt mai convinsa ca oricand ca in viata oamenii primesc ceea ce daruiesc candva.
Singurul motiv pentru care as putea marturisi ca sunt trista ar fi faptul ca astazi nu am reusit sa imi vad pisoiul.. :( Pe care il iubesc enorm btw. Si care ma face sa ma simt extrem de fericita :d
Deasemenea mi s.a facut un dor din acela imens si de gatita si de diana a mea:x va iubesc tampitelooor:x
Azi am fost destul de absent-minded.. Gen am fost oarecum inchisa intr.o lume a mea, care s.a distantat cu mult de problemele celorlalti si m.am axat mai mult pe trairile mele interioare extrem de intense uneori. Am invatat lucruri noi, si am mai primit o lectie frumoasa a vietii care suna cam asa "Fiecare om plateste pentru faptele sale in special pe pamant, in caz ca dupa moarte nu exista un nou inceput" Vorba aceasta imi suna de mult timp cunoscuta insa deabea azi am pus pret pe adevarata ei semnificatie.
In alta ordine de idei.. Parca trebuie sa scriu aici 'i love my broth:x (mihnea)'
Genele mi se inchid usor, si cred ca ar cam fi cazul sa merg in pat. Maine o sa continui cu un post chiar interesant dupa parerea mea, se vede ca acum oboseala isi spune cuvantul. Good night everybody:* >;d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu