marți, 20 aprilie 2010

Si poate ca am invatat sa iubesc..

Iubitul meu,

Tot ceea ce s.a intamplat de cand suntem impreuna m.a facut sa reflectez destul de mult la modul in care ne.am influentat gandirile unul celuilalt.
Sa te am alaturi e singurul lucru care ma face sa ma simt in siguranta in aceasta lume nebuna. Faptul ca imi esti aproape imi da curajul sa infrang fara frica multe obstacole, caci m.ai convins ca niciun rau nu poate rezista in fata optimismului si sperantei unei inimi indragostite. Am realizat ca esti persoana care ma poate arunca in cea mai adanca prapastie sau ma poate ridica pe cea mai inalta culme. Si asta pentru ca pot simti forta dragostei, prieteniei, sinceritatii tale, si a nenumaratelor tale calitati in caldura ochilor tai, sau in imbratisarea ta calda si protectoare. Tu ma faci sa privesc viitorul cu incredere, si pe mine insami sa devin increzatoare. Traiesc clipele ca o leganare in bratele tale si nu mi.as putea imagina nimic mai placut de atat. Dupa cum bine sti, mi.ai evidentiat trasaturile mele de copil razgaiat, dar in acelasi timp m.ai ajutat sa devin ambitioasa. Si asta nu pentur ca m.ai invatat sa visez, ci pentru ca mi.ai indeplinit toate visele care in trecut se limitau la atat. Erau simple vise la care nu indrazneam sa sper.
Insa prin felul tau de a fi, modul in care te.ai purtat cu mine, m.ai facut sa simt prin fiecare moment cum inima imi tresare cand rosteste cineva numele tau, cum sufletul meu parca prinde aripi atunci cand zambesti, cum buzele mele tremura in prezenta ta, cum genele mi se imbratiseaza de fericire atunci cand ma privesti. Iar cand imi lipsesti, sau cand ma gandesc la tine ma apasa un gol in stomac si simt cum iti caut privirea ta oceanica, si redescopar in ea un cer senin fara de moarte, o lume noua in care poate, am invatat sa iubesc.
Prin intermediul acestor randuri incerc sa iti reamintesc ca esti o persoana speciala pentru mine, o persoana careia ii datorez multe lucruri bune, pentru ca in viata oamenii daruiesc ceea ce primesc. Si timp de mai bine de un an, tu mi.ai oferit iubire din plin, prietenie neconditionata, afectiune si multe zambete. Dar cel mai important, mi.ai daruit acel sentiment pe care il pot numi fericire deplina deoarece datorita tie nu imi lipseste nimic pe plan afectiv si nu numai. Te iubesc!./

  • Tema la romana pe care am citit.o cu vocea usor tremuranda si cu palmele umezite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu